4








یـــه بار عاشق شــُدن بســه !!

یــه بار تحقیر شدن بســـــه ...

...

خیلی دلم گرفتـــه ...

کسی کِ عاشقشــم و بخاطرش هزار بار دلم شکسته ،

منو ، عشقمو ، حالمو ب شوخی گرفتـــه ...

نمیدونم چرا سهم من از عشق یه حس پوچ شد ... 

نمیدونم چرا عــآشق شدم ... 

چرا تو سنِ کم خیلی چیزا رو تجربه کردمُ ....

شکســت خوردم و لــِه شدم !

خیـلی داغونــم !

بُغض داره خفــَم میـکنه ! 

 

 

+ خدایا میشه نباشم ؟!

- میشه ادامه ندم ... میشه از دنیات اخراجم کنی ؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ــــــ♥ــــــ♥ــــــ


   
   

AvaCode.15






DesIgNƬнє ωσяƖɗ σf му ωσяɗѕ






-__________-____________-_________-
HoMe -- PrOfiLe -- BaX -- ArcHiVe -- DesIgN