2








میخوــآم بنویسم ولی نمیدونم چ جوری شروع کنم ...

برا همون از یه جا شروع میکنم دیه :دی :|

سنجش :|

بد دادم ... همونطور ک گفتم *اول میشم (از آخــر) بعله :))

امتحان ریاضی هم زنگ اول داشتیـــــم ...

چون جلسه قبل نبودم درس جدیدو خوب یاد نگرفتم و ... 

 .... 4/5 شدم :) از 5 نمره :|

امتحان شیمی هم 4/75 :) مجدد از 5 نمره :|

یکم از فردا بگم ... 

زنگ اول : زبان داریم ... :| هیچی نخوندم ...

تازه به دوستم گفتم کتابتو بیار که تمریناتُ کپی کنم :|

زنگ دوم : زیست :| *ساکارید و و و . ... .   :)

زنگ سوم: دوباره زبـــــــــآن :| 

زنگ آخر :فیزیکــــــــ ... یا حضرت خضر امتحان داریم :)) 

+ کمُ بیش خوندم ... :)

+ نتایجُ هم میام مینویسم :) 

دیگه حرف خاصی نمونده ... 

++ آهنگ وب ... عاشقشم ... ♥

+ موفق باشید :) 

 

+پ.ن: امروز بد نبود ... !!

زبان ک ازم نپرسید ! تمریناتـــم پیچوندم :|

زیستَــم ازم نپرسید !!

فیزیک امتحان نگرفــــ !! 

اینم از امروزـــم ... :)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ــــــ♥ــــــ♥ــــــ


   
   

AvaCode.15






DesIgNƬнє ωσяƖɗ σf му ωσяɗѕ






-__________-____________-_________-
HoMe -- PrOfiLe -- BaX -- ArcHiVe -- DesIgN