6








شده دلت بگیره بخوای گریه کنی ولی با گوش کردن اهنگ یا ...

بغضت نشکنه اما ...

با شنیدن صداش ( × ) اشکات بریزه .... ؟

حس جالبیِ ... 

آرامش میگیرم با صداش ... 

با اینـکه بعضی حرفاش عذابم میده ولی اهمیت نمیدم ...

فقط شنیدن صداش برام مهمـــه ...

وقتی بهش زنگ میزنم میدونم اکثر اوقات ج نمیده ولی ...

من باشنیدن هر بوق ک منتظرم صداشو بشنوم از خدا میخوام:

همین یه بار جوابمو بده ...

وهربار همینُ از خدا میخوام !!!

فقط خدا میدونه من این روزا چقد بهش احتیاج دارم ... 

اگه دست من بود پا میشدم میرفتم پیشش ولی ... 

×× میگه : دوست دارم ... 

هیچی نمیگم ...

بعدِ سکوت چند ثانیه ای میگم : هضمش واسم سخته ... 

میگه : زیاد جدی نگیرش !! دوست داشتن سادس ...

اشکامُ با لبخند تلخی پاک میکنم و میگم: همینم غنیمتِ ...

آره ... به همین دوست داشتن ساده ام قانعـــَم...

 

+ خب همین نقطه پایان



نظرات شما عزیزان:

elham
ساعت22:32---4 آبان 1393
قـانـوטּ { ڪہ نـبـایـכ } بـوכ !

عـاشـقِـ ڪسـے شـכمـ ؛ ڪـہ نبـایـכ !

כستـاטּ یـخ زכه امـ ، دستـاטּ تـبـכار اویـے را طـلبـ ڪـرכ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

כلـمـ بـودטּ آنـے را خـواستـ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

اشڪـ هـایـمـ بـہ یـاכ ِ ڪسـے سـرازیـر شـכنـכ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

میـدانـمـ . . . ایـراכ از مـטּ بـوכ ....

ڪـاش میـشـכ ایـטּ روزهـا ، ڪـمـے مــُرכ


Rezvan
ساعت20:05---2 آبان 1393
تنهــآ چیزی کـ ـه ایــن روزا دوست دارم بشنوم...

اینــه کــ ـه
خُــدا بهـــم بـــگـه :ایـــن دنیا
یـــه شوخیه بُــزرگـــ بــود
نـــاراحـــت کــ ــه نـشُـدی؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ــــــ♥ــــــ♥ــــــ


   
   

AvaCode.15






DesIgNƬнє ωσяƖɗ σf му ωσяɗѕ






-__________-____________-_________-
HoMe -- PrOfiLe -- BaX -- ArcHiVe -- DesIgN